maanantai 27. lokakuuta 2014

ENSIMMÄINEN LUKU

No niin, tässä se nyt olisi, mun ihka ensimmäinen blogiteksti, olen suunnitellut sitä nyt 4 vuotta, 8 kuukautta, 23 päivää ja 16 tuntia. No okei, ajasta en nyt ole täysin varma, mutta kauan kuitenkin.

Blogin perustaminen on kiinnostanut jo pitkään, mutta sen aloittaminen on tuntunut jotenkin todella jännittävältä ja pelottavaltakin. Aina mietin asioita joista voisin blogiini kirjoittaa, jos minulla sellainen olisi. Nyt minulla on, ja aionkin tänne aina fiiliksen mukaan kirjoitella.

Yhden asian jonka koin vaikeaksi aloittaessani blogia, oli kategorian päättäminen. Minunlaiseni tuuliviirin (vain ja ainostaan hyvässä) oli sitä todella vaikea päättää. Olen kiinnostunut niin laajasti monesta asiasta, että on mahdotonta valita yhtä yli muiden. Joten päätinkin aloittaa kirjoittamisen ilman sen kummempaa lokerointia, ehkä ajan mittaan sellainen muodostuu.

Mitä tämä blogi sitten sisältää? Se sisältää kaikkea sitä mikä saa minut onnelliseksi. Oli se sitten pukeutumiseen ja tyyliin liittyvää, uuden reseptin kokeilua, kodin laittoa tai käsitöitä, ystäviä ja perhettä unohtamatta.

Pidän yksityiskohdista ja ihailen kaikkea, olen pilvilinnojen rakentaja ja haaveilu on lempi harrastukseni.



Tervetuloa!




Ei kommentteja: