perjantai 20. maaliskuuta 2015

ONE WEEK TO GO

Tasan yksi viikko niin olen Lontoossa! Juuri tähän aikaan avataan Lontoon ensimmäinen Lindex myymälä Westfield Stratford City kauppakeskukseen. Aikamoinen kauppakeskus onkin ja liikkeitä on joka lähtöön. Meidän olisi viikonlopun aikana tarkoitus päästä tutustumaan tähän kauppakeskukseen Lindexin ulkopuolellekin, saa nähdä kuinka paljon sieltä tuliaisia kotiin löytyy :D

Jännittää hirveästi tämä työmatka, ihan vain positiivisessa mielessä tietenkin. Kiva tutustua uusiin kollegoihin Suomen ulkopuoleltakin. Meitä edustajia on lähdössä Suomesta, Ruotsista, Norjasta, Puolasta, Baltiasta sekä Venäjältä. En vielä tarkkaan tiedä viikonlopun ohjelmaa, mutta työn täyteinen siitä on tulossa. Mielenkiintoista nähdä kuinka upea myymälä siellä odottaa ja saan varmasti paljon inspiraatiota sieltä meidänkin myymälään tuomisiksi. Nyt kameran akkujen lisäksi myös omat akut lataukseen niin olen valmiina imemään kaiken inspiraation ja kokemukset itseeni!



5 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Tästäkin reissusta tulee varmasti mahtava! Ihanan raikas kevät kuva! -M

Unknown kirjoitti...

tuo tuliaisia oon ain halunnu mennä englantiin onnee matkaan muista tuliaiset(:(:

Unknown kirjoitti...

pidä tosi hauskaa ja
oon niin kateellinen
et pääset enkuun oon
ain halunnu ja muista tuua tuliaisia
(:(:

Unknown kirjoitti...

Kaunis Saara. ♡ Ja iik, tulee varmaan huikee viikonloppu!

Unknown kirjoitti...

Voi kiitos! :) Varmasti tulee huippu reissu. Jännitys on jo kova :D