tiistai 23. joulukuuta 2014

TÄYDELLISET TALVIKENGÄT

Kiitos taas Zalando, minä annoin sinulle rahaa ja sinä annoit minulle vastineeksi täydelliset talvikengät!

Bongasin viime keväänä Zalandon sivuilta ihanat Palladiumin talvikengät, jotka lähti tilaukseen heti.  Olihan kengät vielä pienellä alennuksellakin ja juuri sellaiset mitä olin pidempään jo etsinyt. En vain innostuksissani huomannut kokosuositusta jossa neuvottiin ottamaan normaalia kokoa suurempi koko. Kengät harmikseni olivatkin liian pienet eikä yhtä kokoa suurempaa ollut enää saatavilla. Kävin viikottain katsomassa josko kokoja olisi tullut lisää, kunnes pari kuukautta sitten tärppäsi ja sain tilattua oman parini :) 

Kengissä on lämmin aitoa lampaan villaa oleva vuori ja pohjallinen, vedenpitävä pinnoite ja kunnon pohja. Pohjallinen on muotoiltu ja tämän takia todella mukava jalassa. Nyt vain odottelen pakkasia jotta kengät pääsevät kunnon testiin, vaikka olenhan minä niitä jo ulkoiluttanut pari kertaa. 

Kevääksi olisi tarkoitus ostaa Palladiumin kangaskengät, niin kovasti tykästyin malliin ja niiden mukavuuteen jalassa, johon viime aikoina olen enemmän alkanut kiinnittämään huomiota.








-Saara

4 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

Hienot popot. :)

Unknown kirjoitti...

Hienot popot. :)

Unknown kirjoitti...

Kiitti, noi on kyllä kivat ja lämpösetki vielä ;)

Unknown kirjoitti...

I like!!!